WhyWaitt helpt horecazaken, hotels, B&B’s … met de volledige voorziening en opstart van een QR bestel app waarbij de klant aan zijn/haar tafel kan bestellen. De digitale menukaart is operationeel in no time en zeer gebruiksvriendelijk. Laat alles efficiënter verlopen met WhyWaitt.
WhyWaitt is bij uitstek de ideale oplossing voor uw horeca gerelateerde zaak. Solvengo heeft een rijke geschiedenis in de horeca-wereld en heeft WhyWaitt kunnen ontwikkelen door de ogen van de horeca. Wij bieden oplossingen aan voor allerlei zaken om bestellingen te centraliseren en digitaal te verwerken. WhyWaitt is een dynamische QR bestel app dat aangepast kan worden naar uw wensen.
Met het digitale QR bestelsysteem WhyWaitt kunnen klanten de menukaart raadplegen en een bestelling doorvoeren zonder een app te downloaden. Voor elke tafel in uw zaak genereren we een unieke QR-code. Een klant kan de QR-code scannen met zijn eigen smartphone. De smartphone herkent vervolgens aan welke tafel uw klant heeft plaatsgenomen en toont automatisch de aangepaste online menukaart die u zelf voor deze tafel heeft ingesteld. Daarnaast kan er per tafel bepaald worden als bestellen mogelijk is of de digitale menukaart enkel bekeken kan worden. Optioneel kunnen er ook betalingen via de smartphone toegestaan worden en zelfs per tafel verplicht worden. Zo kan er op een terras verzekerd worden dat elke bestelling betaald is.
WhyWaitt brengt naast een omzetverhoging vele andere voordelen met zich mee. Onze huidige klanten geven aan dat WhyWaitt een ideale oplossing is voor een personeelstekort. De digitale QR bestel app zorgt ervoor dat je minder personeel nodig hebt, omdat klanten zonder aandacht van een ober een bestelling kunnen plaatsen. Daarbovenop heeft uw personeel meer tijd om klantenrelaties te onderhouden. Tijdens piekmomenten kunnen ongeduldige klanten zonder hulp van een ober, zelf een bestelling plaatsen met het WhyWaitt QR bestelsysteem. Ook voor zaken die aan takeaway doen, is WhyWaitt de oplossing voor uw zaak.
Wij werken samen met verschillende kassa partners en zijn voortdurend ons portfolio van partners aan het uitbreiden. Dit maakt het mogelijk om bestellingen automatisch te ontvangen op uw eigen kassasysteem.
Contacteer ons vrijblijvend om informatie over de mogelijkheden in uw zaak.
Onze basis formule bestaat uit een digitale menukaart in de vorm van een QR-code. Producten kunnen makkelijk toegevoegd, aangepast en uitgeschakeld worden.
Als uitbreiding op de digitale menukaart kunnen er ook bestellingen geplaatst worden. Bestellingen worden automatisch geprint of op een tablet getoond.
Bestellingen aan tafel worden automatisch verzonden naar de juiste tafel in uw eigen kassasysteem. Ook de rekening kan via de smartphone vereffend worden in uw kassa.
Adres: Hasseltsesteenweg 151, 3720 Kortessem
BTW nr: BE0752657048
E-mail: [email protected]
Tel: +32 476 02 13 18
Tel: +32 498 38 53 53
© Copyright 2021
We gebruiken cookies om de gebruikerservaring te verbeteren en websiteverkeer te analyseren. Om deze redenen kunnen we uw sitegebruiksgegevens delen met onze analysepartners. Door op "Cookies accepteren" te klikken, stemt u ermee in om alle technologieën die worden beschreven in onze algemene voorwaarden op uw apparaat op te slaan.